skoter samt skål..

I helgen blev de bara mys med oskar, var ut och åkte skoter en sväng på lördagen , sedan blev de till sundsbruk för smörgåstårta som sedan slutade med att en flaska jäger gick åt, samt massa goda gin tonic och några glas apsint.





Vi började skoter åkningen i ljustorp och sedan kom fram till något fint ställe typ "någonstans" som visade sig att vara liden. Så vi hade drygt åkt 3 - 4 mil så vart de att följa "gänget" och vi kom till ett lek ställe där alla bara hoppade och körde gärnet och en del ramlade, riktigt roligt, synd att man inte körde själv bara..

Men de roliga ha ett slut och de blev att åka hemöver. jag och oskar åkte medans alla andra blev kvar så vi mötte upp olsson och någonn mattis tror jag han hete..

Så när de vi satte oss i bilen för att köra hem var klockan effter 3 och de var mörkt ute och benen skakade lagomt, bara invänta morgondagens träningsvärk sa olsson.. Och de kan jag säga att jag gör än idag, så hära 2 dagar senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0