vill gräva ner mig själv.

Har kommit in på Bar& serverings utbildning, en intensiv heltids kurs, Som pågår fram till juni.. De är väl de ända positiva jag har att komma med..

Annars kan säga att tok letar efter jobb som man ha utöver skolan och jobbet som avlösare.. Vill kunna ha dom dära tusen lapparna säkra varje månad.. Som tex att hyran och el och allt som ska betalas fixar sig.. Mat löser sig alltid.
Varje dag är en önskan om de dära jobbet som finns där ute någonstans som jag vill ha för att kunna försörja mig så kan lämna detta fängelse, orkar inte med de nå mera..

De värsta är att jag plågar mig själv med att sitta ute på blocket, mitthem och massa ställen och kolla på lägenheter, JA , självklart är de så att jag ha hitta en mysig 2a som är jätte fräch och ligger centralt och med en hyffsad hyra.. Sitter och kollat och man ha bara lust att ringa och säga.. " den dära lägenheten" står de Sandra på . Vill bara kunna göra de.. Men de blir bara en stor besvikelse, tråkigt nog.
Och som dom flesta säger
 " dagen du kan ringa och berätta att du är intresserad av lägenheten kommer, ha tålamod bara"
Ha tålamod, har inte haft annat än tålamod  under dom senaste åren..

Varje dag är lika jobbig, även om inte är hemma.. Men någon gång kommer man hem och då är de samma sak ändå, gång på gång, och varje gång blir man lika less och vill gå lika fort igen. Även om vet varför en del problem är, men de är inte mitt fel och då vill inte ha skit för de , men som man får och de trycker på och finns kvar..
Med andra ord om inte får tag i nått snart eller något löser sig , så kommer jag gräva ner mig själv snart.

Och nu är de alla hjärtans dag.   Bruka tycka om den dagen, göra nå mysigt av den.. Men i år sugen denna dagen totalt. ska försöka sova bort dagen och se om den blir bättre 2010.



Ursäkta för att negativa, men måste ur mig och du ha inte behövt att läsa överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Emilia

kan tänka mig att den utbildningen passar dig bra, grattis!:)

2009-02-15 @ 02:25:02
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Emilia

så lite så : )

2009-02-16 @ 13:17:09
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0