Utmaning.

Som vanligt då så var de ett bra tag sen jag skrev, men jag läser era bloggar ändå.. Kikade in på Emmas denna kväll och såg att jag hade blivit utmanad.


Utmaning


En lista!

Namn: Sandra, Kristina , Persson
Född: 1989
längd: 165,5 cm
Civilstatus: Upptagen
Mannen i ditt liv: Oskar

Hårfärg: Jadu, varierar de dära från period till period
Ögonfärg: mörkbruna
Jobbar som: Sökande
Pluggar till: Blrja plugga Bar&servering utbildning om 1 vecka.

Lyssnar på: All lyssnare, men mest hårdrock
Dansar till: De som är bra att dansa till.
Favoritfilm: Hmm måste nog säga. Black Jack, Ingen kan älska som vi och Dirty Dancing.

tatuering: yes , en drake , mera kommer.
Piercing: Yes, tungan, näsan och 5 i öronen ( om de räknas? )
skostorlek: 37

bästa vän, Har många bra vänner, även fast inte ha så jätte bra kontakt tråkigt nog. ( får hoppas på att de blir ändring på de) , Men den som står mig närmast är Viktora <3


Jag för denna utmaning vidare till , Anna E, Lisa , Emilia, Viktoria , Sophia , Stina och David.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Älskade vän<3 Du vet att du betyder muchmuch for me!<3 pussilipuss"!

2009-02-13 @ 08:19:56
URL: http://viktoriaberglund.blogg.se/
Postat av: David!

Nej du, jag passar på din utmaning - inte min grej...

2009-02-13 @ 10:48:05
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0