helg.

Fredagen vart de bara en middag ute och lite vin, sedan lite halv lungt.. :P

Lördagen började på stan med mamma med ett hemligt uppdrag.. Som sedan fortsatte hemma oss viktoria med matlagning och lite vin drickande , uppladdning för kvällen innanförfesten började..
Blev iaf en jävla förfest med en hel del blandade människor, skoj var de iaf..  
Efterfesten tillbringades i stoffes lägenhet med pan pizza, MrBean , chips och massa skrattande så man fick magknip..

Och till er alla, så måste jag dela med dig av receptet på taco pajen som vi åt till middag som var supergod.

Receptet på tacopajen

Två förpackningar med philadephiaost Köttfärs Tacokrydda Riven ost Tacochips

Stek köttfärsen och blanda i tacokryddan.
Ta en pajform och fyll hela formen med båda förpackningarna philadeplhia ost(beroende på hur stor pajformen är), ganska tjockt lager, i botten och upp mot kanterna.
 Ös på köttfärsen uppepå all ost. Avsluta med riven ost. In i ugnen i sisådär 10min.
 Efter 10 min tar man ut pajen och fäster chipsen och in i ugnen igen i 5-10min.

Gör en god sallad till och ät med tacosås om ni vill ! 
Bjuder på en bild så ni blir lite sugen ;)


Sjukt god, ett måste att prova på att göra.




Kan även säga att idag är de 7 dagar till jag börjar att plugga :)

Kommentarer
Postat av: kikki

haha, ja precis! Det är ju superbra! =)

2009-02-19 @ 07:43:35
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0