planer .

Gårdagen blev en hel mysig dag som böjade med en lunch på stan med fanny, anna , lotta , carro och lisa en stund, seda kom cicci och jomman förbi.. Vart en hel massa prat och nu har lotta bestämmt sig för att ta bilen upp till umeå på fredag , för att hälsa på fanny och leva livet där uppe för en helg.. 
´
Vid två tiden så gick jag iväg för att träffa carro och malin och vi tog en te och myste på barista ..   Efter de blev de upphämtning av lotta för att åka hem till frida och planera våra planer för bacelona.
Som de ser ut just nu värka vi ha hittat ett bra ställe att bo på..  hoppas att de fixar sig så vi kan åka snart ..
Kan inte förstå de , bara för några veckor sedan hade inte alls några planer med tanke på att jag väntade på beskedet från vemdalen,, så kom de tragiska ett nej ..   
var bara en stor tanke som snurrade omkring, vad ska jag göra nu?
vart jätte chockad när lotta frågade om jag ville följa med , men nu idag är jag så super glad ..

De känns pirrigt men ändå inte, som en liten utmaning.
måste prova sig framåt., kan inte sitta där på en stol när jag blir 50 och berätta om mitt liv att man bott i sundsvall nästan hela sitt liv och bara blev fast på kebab city.. de vore tragiskt.

Nu nu hoppas jag på de bästa att vi får dom dära 2 rummet och att de fixar sig med pengar för henke .. :)

jag är redo att säga hej då till sundsvall..



Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är rätt! Ta chansen och se stora världen! :)

2008-10-02 @ 19:59:36
URL: http://emiliawallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0