paaarty



Dagarna bara försvinner iväg, imorgon är de fredag ännu en dag mindre kvar till ska åka upp till vemdalen för min jobb inervju, börja bli riktigt nervös nu.. Många tankar som sprider sig ,
vad händer mellan oss om jag jobbet ?
kommer jag att trivas?
kommer jag att lära känna en massa nytt folk
mycket festande?
vart ska jag bo?

man kan säga att de minns är 10000 tankar i mitt huvud
och att jag börjar bli lite nervös inför intervjuven..

något som är roligt är att lisa & anna har kommit hem igen..
två underbart bra vänner. <3
saknar även fanny jätte mycket ... ska åka och hälsa på ..  lovar


efter kvällens tränings ikväll kollade igenom en massa bilder från i sommras
vilka minnen och vilka underbara stunder de ha vart ..
nog den bästa sommaren på länge måste jag säga.
en sommar som jag aldrig kommer att glömma . även om jag har förträngt en hel del som har hänt..

Bilden som la upp kommer från i sommras när jag & anna-frida var på yran och festade loss och lekte av oss .

Kommentarer
Postat av: Anna

ja det borde vi, men det är så himla svårt när alla jobbar olika och massa sånt där :/ men nåt ska vi försöka få ihop!

2008-09-12 @ 12:22:30
URL: http://annaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0