mys dag ..

Första snön har kommit jag är helt överlycklig. snart är vintern här..
nu blir de till att ta fram bräddan och göra den i ordning för säsongen. 

Min dag  kunde inte börjat värre, åkte in till stan var redo för ännu en ny arbetsdag,
men virrig som jag är och helt dagvild och massa att tänka på så trodde jag att de var torsdag , men de var ju bara onsdag så åkte helt in i onödan.. Blev en promenad hem till linda för en kopp te, som sedan blev en sväng på stan och köpte en massa nya underkläder.

Blev sedan en promenad hem i kylan, som belöning blev en lååång låång varm dusch.

Senare mot kvällen åkte ner till stan gjorde malin lite sällskap och pratade massa skoj som vanligt.
sedan blev de av till waynes för en fika med Anna O ,Fanny , Lisa, Cicci, Anna E, Lina och joel, sedan kom Jocke och sedan Olle. Blev ett glatt gäng med en massa gotta framför oss.
Blev en massa skvaller och en massa nyheter och trevligheter.

Nu väl hemma känner att kvällen inte kan ta slut så har bokat in ante för snöbollskrigs kväll.
Ajja snart halloween huga tur man jobbar så slipper man allt,
en helg som bara är överskattad till 100 % i mina ögon.

Idag blev även dom sista planerna för nyår inbokade, kommer bli kalas och en full packad stuga på 14 - 15 personer.
fullt hus om inte annat.
Massa god mat och efterätter och massa gott att dricka sedan drar man iväg och sedan lever livet restan av kvällen hitta sedan en eferfest och slagga kvar där och traska hem morgonen efter någon gång.
Och självklart blir de en massa åkande i backarna och massa after ski..
Vad vore en dag i backen utan after ski, inte en riktig skid dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0