ny kompis :P

Idag i väntan på bussen när skulle till skolan så kan man säga att jag fick mig en ny kompis .. hihih..
han kom traskandes med sin väska, hans ända levnadsdel i livet för tillfället ..
en 23 årig kille som såg halv bra ut, lite ruffsigt hår, tegelsten till mobil, ny klippt och standard jeans och en vanlig tröja.. helt okej ...
I väntan på bussen som han trodde att han hade missat , ( även jag i så fall )  frågade han vart jag skulle, som sedan vart en till fråga om vad jag läste på skolan och allt som sedan blev till 100 frågor.. men allt var så trevligt och inte alls nå otäckt som en del blir.. utan de var snarare roligt att prata med honom, så hade han en sådan där skön stockholmsdialket blandat med någon mer dialekt som jag ej vet om vad de var för något ..
 
Vet inte alls vad han heter mer än att han var ny inflyttad sedan 3 veckor tillbaxs i sidsjön, tidigare bott i stockholm och är utbildad som massör ( man vet vem man ska ringa ) , flyttar ner till stan den 1 juni..
man hinner med att prata om mycket på bussen ner till stan ..    så lite skämmtsamt sa jag när han berättade att han var massör, ( då vet jag vem jag ska ringa,, ) som svar då och ett glatt leende så sa han NÄSTA gång vi ses då lovar jag att du får mitt visitkort ..
När bussen svängde in mot navet så reste han sig klappade mig på axen och sa, Lycka till med de sista i skolan , tror på dig ja ..   Så började jag gå uppåt på gatan mot ica, han skulle visst åt samma håll,, då glämmde han fram  " förföljer du mig " .. haha..

okej ni tycker verkligen inte detta är något roligt, men ni behöver inte läsa, inte så jag eller någon annan tvingar er, men en rolig grej för mig, så vad ni tycker i de skiter jag i .

sådeså- fuckers.

Kommentarer
Postat av: stina

hahaha, mysig kompis ;)

2008-05-06 @ 12:40:19
URL: http://sstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0