mösspåtagning

Igår var de då mösspåtagning på torget .. Men innan de blev av så träffades anna,anna, fanny , jag och lina i grevebäcken vid 10 igår morse och åt frukost drack lite vin och öl innan vi begav oss till john bauer för att hämta ballongerna och gå mot torget ..
Väl på torget blev de en massa hojande och sjungade och massa drickande av öl, de som fanns undangömmt i väskorna, men efter ca 30 min släppte vi ballongerna i luften och vi begav oss mot svenssons för att ta oss några öl.
Senare begav vi oss mot olerys för träffa lotta och några andra tjejor , där träffade jag johan och gustav.
Vid 3 tiden så begav jag mig hem för att hämta sebbe på dagis och sedan åka ner till fanny innan vi skulle bege oss till lina där vi skulle grilla och festen fortsatte.

Solen lyste hela dagen och värmde så oerhört, så vi hade verkligen tur med vädret. . från oss tjejor som åt frukost tillsammans + tobbe som åkte iväg senare, så kom de ca 15 st från klassen som samlades för att förfesta tillsammans innan vi begav oss ner till stan för att dansa loss på stadshuset.
När vi väl kom ditt så var de nästan inge folk alls, men de ändrades ganska fort och stället var packat med folk på 30 minuter.. Träffade simon, niklas,max,danne, johan, gustav och massa andra roliga människor där, blev en massa dansande, men alla försvann hela tiden så jag dansade mest med simon och danne nästan.. Senare vid 1 tiden så träffade robin på  dansgolvet så blev några danser med honom med .
Så hängde med honom tills jag hittade anna igen.
Vid stägningstid så fällade de folk utoch alla samlades,skulle få åka med niklas hem, men han skulle lifta hem sonja och några andra till timrå så vart så less på att sitta i kylan , danne hittade inte den han skulle hitta så började gå hemåt och fick lite sällskap av danne innan niklas kom.,
Var väl hemma vid närmare tre tiden, tänkte precis gå och lägga mig så ringer telefonen, de var micke och ett gäng som letade efter festen , så dom tog en taxi hem hit till mig så blev de efterfest för fulla ös .. trött men roligt som fan hade jag..

Idag så vakande vid 11 ganska trött men många muppar som ringde och väckte mig, men somnade om så gick väl upp vid 12 tiden, då de blev en dusch för att vakna till. Åkte sedan ner till stan och begav mig ut mot birsta där de blev lite shopping och sedan hem till larssa och alla.. Blev en massa hoppade på studsmattan och god mat + fika..

Nu ikväll har bara tagit de lungt och kollat på  film och ätit godis med micke och några ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0