måndag

En helt vanligt dag en helt ganska halv tråkig dag i skolan i början på denna vecka,
fotboll istället för brännboll, inte snällt fredrik.. men men,
Efter skolan så  var stina så snäll och körde hem mig till oskar, blev äta mat och ta de lungt så blev de en liten kvälls promenad senare innan andra avenyn började.
Väl på promenaden så gick vi in sväng till min farbror,som skulle få en inbjudan till min student . väl där som vanligt blev de prat om alkohol,  om hemsidan dom fanns på och hur enkelt och bra de var, så kanske jag skaffat mig ett litet jobb även på den fronten, sätta affischer på bilar ute i birsta och göra reklam för just hemsida så dom locka med lite folk..

så ta er en titt ni med  www.tegalob.se ,  om ni ska beställa 20 år som gäller ,  så ni vet :P
men men nu ska jag sluta nörda så hära på morgonen , nu blir de att göra sig klar för fotgraferingen .

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0