måndag igen ..

12 maj idag, som nu snart är slut, men de inne bär att de bara är en månad kvar till studenten.
Klart att man hoppar av glädje av att de snart är över med skolan,  men utöverskolan  och inge jobb i sommar mer än en vecka , så vill bara spy på allt som går att spy på. så otroligt less och förbannad så jag vet inte alls vad jag ska göra .. men men huga nu har jag fått ut mig de,  nu ska inte tråka ner er mera med de .

Igår var en super trevlig kväll, blev lite film tittande så avslutades kvällen med att sommarkänslorna hoppade ut med fart i högtalarna till Gyllene tider, fint väder var de ute och jätte skönt så vi satt oss ute och tog oss en varsin öl sjöng med ovh invigde sommaren ..

Idag så har skickat in uppsatsen till johan, skönt att de är en sak mindre att göra  Nu är de bara lite små grejor hit och ditt att göra och bli klara med .. Må iaf säga att helene är hyffsat snäll och kommer alltid med en lösning óch vill verkligen göra allt så att för att de ska gå bra för alla.  så tack helene..

Fick även veta att min alkohol har kommit hem hit till sundsvall och tags hand om av anna för tillfället, nu väntar bara på att grannen ska åka uppöver och sedan till finland, köpa massa sprit, så ska beställa lite av honom med.
Kommer bli en tuff sommar med massa alkohol, men de gör inget eftersom bara ha jobb för en vecka kan leva med att festa resten av sommaren.. Massa festivalen man kan åka runt på, tur man har sparpengar för sommaren så de finns lite att göra av med.. Beställde även lite nya sommar klänningar/tunikor från ellos idag så lite somrig kanske man kommer att bli ..


Men huga vad jag yra på  ,, nu ska ta och återgå till filmen...
så hej svejs



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0