helgens roligheter

Hade mit livs sista idottslektion idag, känns ganska tråkigt att tänka framåt att snart skolan är slut, okej skönt ska de bli, men endå lite tråkigt att inte få träffa tjejorna varje dag som vi gjort nu i 3 år, även om vi kommer att hålla kontakten.. men men vi hade fotboll idag på idrotten och betygsamtal, så nu är Idrott och hälsa B avslutad med ett VG i slutbetyg, vet inte om är riktigt nöjd med de, men kan inte göra något åt de..

Måndag nu och jag är fortfarande helt seg i kroppen sen i helgen..

fredagen var jag hemma tog de lugnt färgade håret och drog upp till h-sand vid tio tiden, kom tillbaxs till stan vid efter två tiden, då de blev hem till mickes kompis lägenhet där vi blev kvar ett bra tag..
Upp tidigt på lördagen ner på stan och kolla på alla snyggingar. de var underbart att se,
sedan blev de att shoppa loss lite och åka hem och göra sig i ordning för kvällen som skulle börjas hemma oss fanny med grillning i fin vädret, vi blev någonstans mellan 10 - 12 personen som satt och kramades runt bordet och hade de sjukt underbart mysigt fast solen försvann.. Kom allt mer folk senare på kvällen så blev en super bra förfest innan vi åkte ner på stan och begav oss ner till stadshuset.
Mycket folk var de, men vi kom in ganska snabbt, blev genast av till baren, lite dansade så träffade oskar och lite andra där.. Vet inte vad klockan var när vi åkte hem , men de blev en sväng på turk city för vi skulle käka, men kön var så lång så vi sket i de, utan jag ropade "tja snygging, lungt om jag får en strips tallrik ;) "  så majdid var så snäll och gav mig en stor tallrik, hann inte mer få tallriken så var johan och niklas på fisketorget och väntade på oss, så det blev en låda att ta med sig hem och mummsa på lite senare.. Väl hemma blev de en öl och överkryddade stips.. De var inte så gott, tur man har en pojkvän som tycker om mat.så lådan tog slut i alla fall..

Söndagen var inte lika rolig som lördagskvällen, mådde ganska dåligt och hade lust att spy om försökte äta,
så de blev en cola på väg ut till spikarna, den slank ner och stannade kvar där ..Väl efter spikarna så åkte vi hem till mig satt ute och tog de lungt och spelade lite kort, som  senare blev tacos lagning, de var underbart gott.

Sen vid sex tiden så drog oskar iväg på sin fotbollsträning så jag passade på att gå över och mysa med tanja och prata med håkan om veckan. Strax innan oskar kom och hämtade mig igen så ringde min telefon hann inte vara men kännde igen nummret som hade ringt, så kom jag på  de efter ca 2 minuter att de var kebab city som hade ringt,dom hade möte och tider som blev över och frågade om jag ville jobba, så självklart så tackade jag inte nej så kommer jobba några helger framöver på söndagarna.. Så får vara med på nästa möte och huga in på lite mera tider,så nu håller jag bara tummarna på att jag får på konsum eller city gross.
Annars så har jag så att jag kan vara ledsagare / avlösare i sommar, men de är bara 3000 kr varje månad så de är inte så mycket att överleva på.. men men de fixar sig ..

De är väl de som har hänt under helgen, aja nu blir de en dusch

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0