gott & blandat .

Vart så sjukt sugen på godis, så de tog imot men köpte en gott och blandat , super gott var de..
så nu sitter med ångest och ska snart ta mig en promenad runt sjön..

Igår fick jag något ryck började städa mitt rum och ändra lite sådära, slutade med att jag städade garderoben , och innan kvällen var slut så var de 3 säckar fulla med kläder som gav bort .. men ändå så ser man ingen skillnad i garderoben, mer än att de finns en massa toma galjar,, så nu blir de till att shoppa och fylla upp dom toma..
Eller ja de får nog vänta lite med de, tills nästa månad..
Kommer gå åt en hel del med pengar just nu, beställde lite alkohol från tyskland igår , som kommer närmare gå på 1000 kr , som kommer att bli perfekt till studenten och alla fester innan och lite i sommar så man kan göra en massa goda drinkar ..   

Igår under dagen så ringde ante mig och berättade att micke skulle in till stan och festa in helgen, så självklart så var han tvugen att dra med mig , så självklart så hängde jag på , säger inte nej till en kväll med dom grabbarna, iaf med tanke på att micke och jag har kännt varandra så pass länge , eller ja länge och länge i iaf 4 år.. Inte så att vi träffas 3 dagar i veckan, utan de blir när han är i stan eller att man åker upp till h-sand när han väl är där, för alla nära och kära där uppe i h-sand har fått jobb på annan ort. så tråkigt nog så blir de inte att vi hörs av så ofta ..
men vi har kontakt så vi överlever och vi ses när vi kan .   så de blev en väldigt lyckad kväll och stinga de blev inte sånt festade som du tro att de skulle bli utan kvällen bestod bara av 4 öl så de var ingenting alls ..

Idag så har jag vart på stan med mamma hittade min bal klänning, haft lite panik ganska länge för att jag inte hittat någon klänning, när väl ha hittat någon så ha de vart alldels för dyrt , så har inte blivit något av , men idag var de min tur, hittade en vit greme färgad klänning .. de var en köp klänning, så nu kommer de bästa att den bara kostade 395 kr . nästan som gratis . .  Så nu är de bara att hitta den perfekta student klänning, eller ja har ju hittat några men dom har inte vart tillräckligt perfekt..  har några andra nu på g , så nu är de bara att hålla tummarna .

men nu har jag svamlat klart så nu blir de en promenad runt sjön med min bästa kompis mp3en .. <3

så hej så länge

fuckers .



Kommentarer
Postat av: sophia

det är verkligen galet svårt att hitta den där perfekta klänningen för studentdagen. Känns som om inget någonsin kommer duga till den dagen :P

2008-05-08 @ 23:09:49
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: stina

haha, fyra öl bara? :O nu blev jag förvånad här ;)

2008-05-09 @ 17:25:31
URL: http://sstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0