bra sandra.

ja denna helg skulle bestå av loka igentligen, men de de blir ju inte alltid som man tänkt sig ..
fredas kvällen slutade med att man hamnade upp i h-sand med en hel del alkohol i kroppen..
vart en otroligt lyckad kväll må jag säga , tack för den grabbar och ? till tjejor..
Denna lördag så blev de grillning och samt med några öl till maten, mumma var de . så kom man hem hade inte några planer för kvällen,, då sitter grannarna ute och dricker grogg och ropar över mig och så blev de några groggar , så nu sitter man här ombyt och klar och redo för kvällen..
så vi ses kanske där ute i vimmler och jag hamnar där,, för nu är de hemma fest som gäller .
SKÅL SKÅL SKÅL SKÅL..


Kommentarer
Postat av: Mattias

hahaha skål, ut och festa ditt party freak! :p

2008-05-10 @ 23:24:52
URL: http://Gnuggas.blogg.se
Postat av: stina

haha..det förvånar mig inte alltså ;) fyllegris :D

2008-05-11 @ 22:31:49
URL: http://sstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0