tisdag

Känns som att de är en söndag, haft fullt upp sen kom hem från fjällen och hållt igång sen kom hem ,
 men endå känns de som att de finns miljoner grejor kvar att göra..
pratat en massa med niklas denna kväll, och stackarn ha blivit av med mobilen sin på stadshuset,
tur han jobbar så han lätt kan fixa en ny, annars kan ju inte jag få tag i dig om du inte ha en mobil, men de fixade du lätt och fort gjort.

Imorgon ska jag och mamma hem till anneli på ljusparty, så imorgon på dan blir de till att byta båda händerna och halsa i sig några liter sprit så inte kan prata så inte kan beställa något., men de finns ju så mycket och de luktar ju så gott, går liksom inte att motstå,
nästa party kanske blir niklas idee, massa sexleksaker,  då är de bara att slå till iaf, dom brinner inte upp som ett ljus och kanske inte luktar, men de kan man fixa själv, kanske lite dyrare än ett ljus, men två helt olika grejor att prata om , men de vore nått de iaf, då skulle iaf bara öppna plånboken eller ja som jag alltid säger till sonja,  ha kort ;)

haha kvällens mening från niklas .. -

sandra och niklas om fem år, sitter på navet och funderar, haru nå droppe brännvin kvar sandra, nee sista slank ner med ölen haha



Imorgon är de då onsdag och snart är de redan fredag, ny helg nya planer, så vad händer hemma i helgen?
måste då berätta att jag är super sugen på en kräftskiva, vet att de är helt fel period för de just nu,
men de skiter jag i, jag vill äta kräfor ,
  mumma.

Nu blir de en kopp te och ett avsnitt av two and a half men ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0