shopping dag..

Idag har vi nått som kallas för NTI dagen, man ska hjälpa farmor, mormor eller vem som helst , iaf så ska man tjäna en hundring var , som skickas till ett dag hem, Baldone i Lettland. En ganska fin tanke, efter som de är alla NTI skolor i hela Sverige så kommer de bli några slantar att ge dom.

Imorse så åkte jag in till stan, de blev en luch på viktorias, första gången var där, jätte mysig resturang, inte sista gången jag vart där iaf.. väl senare så gick jag och bokade tid oss frissan, märks verkligen att de börja bli vår, fullbokat långt framöver, men frissan var snäll och knölade in en tid åt mig ganska snart..
Vet inte hur ni andra är. men ni som känner mig vet att jag är helt beroende av underkläder, dusch gremer och alla möjliga sorters lotion.  Kunnde inte motstå body shops vår erbjudade, Apple Blossom, luktade hur gott som helst, så blev både en dusch gremer och en lotion, så blev de 2 par nya trorsor hem till lådan..
Så råka vi gå in på kick, så stod jag och luktade på DKNY parfymen, länge vart sugen på att köpa den, liksom 299 kr är inte så dyrt, men när stod där och kikade så kom tjejen från kassan fram och frågade om vi behövde hjälp och sedan berättade hon att de fanns ett erbjuda båda DKNY parfymerna kunnde man köpa för bara 425 kr, inte dyrt alls när en sådan kostar 299, så kunnde inte motstå och såg att de bara fanns 3 st såna förpackningar kvar, så tog en och gick till kassan.. Så fick en hel del bra grejor för pengarna ..

Väl innan skulle hem så var de ett tag kvar till bussen gick så tog ut pengar och gick och solade på två bleka polare, bara älskar deras stå solarium , lite dyrt men de kan vara värt pengarna..  men men nu ska göra ordning lite mat innan ska iväg och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0