måndag

Ännu en måndag och sitter nu här på skolan och inväntar nästa lektion, lite tärt att ha hål från tjugo över ett till tio över tre, nog för man skulle hinna med att göra en massa som behövs göra, men de blir ju att man går och köper sig en kaffe och sitter och umgås med alla och gör massa annat istället för att göra de man ska göra. Men de blir till att sitta hemma efter skolan och göra allt.
Idrotten börjar då om en timme, så blir att förtryga tiden med att titta på Ingen kan älska som vi, min favorit film, har sett den 100 miljoner gånger men älskar den lika mycket varje gång jag ser den.
Ni som då känner mig ut och innantill vet då att jag älskar såna här sorters film,

Film toppen hemma oss Sandra

1. Ingen kan älska som vi
2. Black Jack
3. Sista Dansen 
 
Listan kan blir hur lång som helst, men dom hära tre är dom som jag tycker mest om..

På torsdag är de redovisning av projektarbetet, får se hur de kommer att gå, är inte helt nöjd själv med själva arbetet, men de ska nog gå bra. På torsdagen så blir de att dra till fjällen och missa ännu en studentfest, eller missa förra festen så missade jag frivliigt, men mig gör de inge att jag missar den, är som ännu en fest fast med bara studenter, så dom festerna sparar jag till studentveckan och denna vecka så tar jag min student fest på hotellet med allt folk där.
 Fick ett samtal igår kväll från några goda grabbar uppe i h-sand och var ett jädrans röj som alltid så vart inte direkt förfånad, men samtalet kom fram till att dom frågade om jag skulle upp till fjällen över påsk och dom berättade att dom hade hyrt sin vanliga stuga mitt i mot hotellet och hade fest varje dag och att jag var hjärtligt välkommen, så nu blir de inte till att festa ensam som jag trodde att jag skulle få göra, så skönt att man har några man verkligen känner till så slipper man vara så hjärtligt blyg, inte för jag kanske bruka vara de annars men känns bra att veta att dom är där, så bara att fixa sig och sedan ta på sig kläderna och påsen med alkohol. Och ta en 25 minuters pormenad sedan är festen igång.  Så lovet = FEST .. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0