Ljus party. !

Igår var jag och mamma hembjuda till anneli på ljusparty.
Först när vi kom ditt fick både mamma och jag en chock när vi såg hur fint dom hade haft de, nu har dom verkligen ett riktigt fint och stort kök, och badrummet var lika fint de med.. och rummen som blivit fixade och alla trappor ner till källaren där dom hade sina små hemliga rum, de var verkligen jätte fint.. Men de var inte de som de skulle skrivas om, men kan inte låta bli, sa de igår till anneli, vet att hon ibland läser bloggen så du kanske ser detta med..

Tjejen som hade visningen var jätte trevlig, hade en massa underbart fina och doftande ljus som man bara ville ha. Men såna ljus är då tråkigt nog lite dyrare, men de kan vara värt pengarna.
hittade iaf min favorit igår mango & mandarin doft, de var som att man kom till en annan värld när man luktade på den.. gudomligt gott var de.. Men fanns bara 3 set av den och ville bara ha en så blev ett annat 3blandat ljus där den doften var med.. Köpte istället ett annat 3 set där de var doften havsbris, chockald och någon mera sort..
tyckte inte om chockladen så värst mycket, var en alldes för stark smak, så tänkte ge bort den till någon annan, så om någon av er får en pressent så vet ni att de kan vara ett ljus med doft av chocklad, så bli inte alldeles för chockad. Sedan fanns de ju en massa mera att välja bland, jag som är så galen i ljus och doft ljus ville ha allt, tur att mamma var med så de inte blev att jag köpte så mycket. Men är iaf några lappar fattigare nu.

Väl efter att de partyt var slut så gick jag ner till källaren till grabbarna (gubbarna) och kollade på första perioden av hockeyn, 2 - 0 redan då, var lite tråkigt, men de var ju sedan två perioder kvar och de kunnde hända mycket innan matchen var slut, men tråkigt nog så blev de inte bra när slut signalen pep.
Efter första perioden kom sedan oskar och hämta mig och mamma så vi åkte hem och bara tog de lungt resten av kvällen..
Imorgon är de ju även hemma match och bokade en biljett i förrgår, men så chockerande nog så ringde anna-frida igår och hon blev sugen på att följa med så skulle gå in och boka åt henne, då var de slutsålt och även min biljett som jag hade bokat fanns inte kvar.. Lite tråkigit, men får ta en hemma match en annan kväll, så istället så kanske de blir att kolla läget på olerys och ta en liten utgång och dansa loss lite..


Idag blir de en lugn och slapp dag, ska skicka in uppgifterna till distans läraren och ha lite lite kontakt med henne i fall de är något hon undrar över, sedan hade tänkt att sola och träna lite.. Vet inte riktigt om skulle vara med oskar sedan eller inte.. men de får nog reda på resten av dagen.
Magen börja kurra nu, så nu blir de till att slå igång lite te vatten och några goda mackor, innan hoppar in i duschen och göra mig i ordning för en oväntad dag.. Så hoppas att ni där ute får en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0