lite av varje..

Vart en lång men underbart skön helg med en massa spännande äventyr, ska inte gå in på djupare detaljer, finns en del som klagar på hur jag delar med mig av allt de roliga jag upplever.. Men vad kan man tänka, får du inte uppleva massa roligt själv så du måste klaga på att andra delar med sig av något roligt?  nog om de,

En stor nyhet som kom fram imorse vid halv 5 tiden, de har kommit en Noel till världen, de är lika med att jag har blibit kusin igen, vet inte alls hur många kusiner jag har, vet ju om dom som bor i sundsvall, men finns en massa nere i i västerås som är helt okända så kan då inte säga till er hur många kusiner jag är kusin till på exsakt summa, men till dom här i stan så är jag iaf kusin till 8 st .. :)

Ikväll har haft några seriösa samtal med en speciell person som verkligen har fått mig på andra tankar när de gäller livet, att jag måste lära mig att gå efter min egen vilja, har alltid tyckt att jag har gjort de, men enligt personen och andra så har jag tydligen inte gjort de, vet inte vart ni fått de ifrån, men jag går min egen väg och kommer alltid göra de, även om de inklommer andra i de valet och inte mig själv, eftersom de finns många som jag älskar och vill ha med i dom val jag gör, en person älskar jag väldigt mycket som får stå ut med massa när de gäller de mesta, personen de handlar om betyder oherhört mycket och kommer vara en stor del av livet som väntar i framtiden får jag hoppas iaf..

men men nog om allt serisöst, inte för jag har nått oseriöst att berätta, eller joo de har jag kanske eftersom bruka göra de för de mesta men har inge att dela med mig av för studen, men ett ganska seriöst inlägg bruka kanske inte dela med mig av sånt, iaf inte enligt en del som tar de mesta jag skriver på väldigt seriöst och bla bla, så skulle man kunna skriva en uppsats om de.

Imorgon är de då skola igen, uscha är gaska skol less, men bara att bita i, måndag är ändå en ganska rolig dag om man tar bort grafen, efter skolan blir de kanske till att träna, ska iaf umgås med oskar någon gång efter de, ska bli mys var ett tag sen träffade han nu, men de finns de ursäkter för, blir så ibland. Kallas ett liv som finns utanför pojkvänen / flickvänen, som känns otoligt bra att de finns, ska kunna göra vad man vill (nästan) även fanns man är tillsammans med någon,finns telefon så man kan endå hålla kontakt om man nu då inte skulle ses..  Vad jag bara babbla på om allt...

Har laddat hem en massa serier så har blivit en liten datanörd som sitter och kollar på allt som finns känns de som, har iaf blviit besatt av The Hills, Two and a halv men , gossipgirl och Melrose Place. Under den senaste veckan har då sett alla säsonger av The Hills, 3 säsonger av Two and a halv men, första säsongen med gossipgirl och nästan 2 säsonger med Melrose Place.. Helt sjukt vad jag har suttit och kollat mycket, men ändå hunnit med så mycket annat, de jag inte föstår, vad har hänt med tiden liksom?

Men men nu ska ta och kolla på ett avnsitt av Melrose Place innan de blir till att sova. så natti natti till er alla och sov riktigt gott. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0