<3

Gårdagens dag var en ganska jobbig dag utöver skolan.  Allt bara sprack rakt ut, de bara kom, kunnde inte hålla tillbaxs, de slutade aldrig, visst inte vad skulle göra, var inte meningen att du skulle få veta, men de gjorde du och du verkligen stöttar och berörde, men de var verkligen igår som jag förstod allt du har sakt. Att du verkligen menar de, vill bara att de ska vara sant och allt de forsätter så. var jobbigt att dig brevid mig när de var jag som skulle behöva prata så blev de så som de blev.. Men tack älskling för att du finns.. <3

En del människoar betyder mer än andra, när de verkligen händer nått som verkligen berör, så kommer de fram vilka som verkligen är ens riktiga vänner, på sista tiden har jag kommit på vilka som är mina riktiga vänner, de har dom verkligen bevisat medans andra inte. Kan säga att jag är en lite besviken på någon.. Men har utöver min besvikelse så har jag världens bästa tjej gäng i skolan som betyder jätte mycket, även många mer, men dom umgås man inte på samma sätt som vi tjejor i klassen gör. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0