lite helg..

Nu märks de att de är sommar, eller ja sommaren har vart här länge.. Men för mig så finns de inge värre än ormar..
så var vi ute på gården i förrgår, så såg vi en liten orm unge slingrade sig på alfaleltet i huset ovanför vårat..
nog för att de var en liten fjant, men nä den låg där på marken och slingrade sig fram, höll nästan på att svimma.
Min första tanke var när att detta är en liten , vart är hans mamma.. Så nu blir de ingen skog för mig under något i sommar utan lars stora höga och tjocka gummistövlar.. får bara gåshund när skriver om detta.. uscha uscha

   
Vet inte om ni ser, men synd för er i så fall ;)


Igår fredag blev de jobb, eller ja bio ( den magiska leksaks affärn ) , sedan efter de blev de en liten utgång med en tidig hemresa, efter som skulle upp och jobba idag..
Väl klockan tio så var nere på jobbet ganska pigg, fixade lite frulle och segade på , eftersom regnet öste ner så var de inte så mycket kunder och inte så mkt att göra, så blev att ha lite disco och leka på .. fördryga tiden med andra ord. 
Slutade vid 7 , så blev åka hem och ta de lungt, nyss duschat och känner mig jätte seg och vill bara lägga mig och sova .. men de går icke de, börjar jobba om två timmar, kommer bli en lång natt. så kommer inte mer än hem och lägger mig i sängen så ska jag upp och jobba imorrn vid 12 tiden igen.. Men vad gör man inte för pengar .. :P

Nu ska ta och ta och städa i ordning lite på rummet, ser ut som ett rent helvete, innan ska ta mig en promenad till stan innan börjar att jobba. Hoppas att eran lördagkväll er mer lovande ut än min iaf ..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0