gott och blandat

ojoj var ett tag sedan skrev nu..
 
Jobbat nästan hela helgen som var, blev sedan sex and the city filmen på i måndags med mamma.
grymt bra film, bara älskar den.. Lika mycket som att jag älskar serien..
Igår blev de jobb hela dagen + kvällen, sedan blev de hemgång till oskar och kolla lite på skansen ,
sedan idag så har vart på stan och träffat älsklings fisen fanny samt lotta, blev en sallad på coffie house, mumms.
Sedan blev de lite shopping, men idag kom endast hem med 3 nackelack.. superfina och söta..
Nu ikväll blir de att åka ner till folkets park och kolla på någon teater föreställning.

Dagarna som kommer samt veckan, kommer de vara fullt upp. Eftersom gatufesten "fiasko" börjar nästa vecka, så kommer jag tillbringa min störta del av min tid på jobbet, dag + natt. SÅ pengarna kommer rulla in i slutet av månaden och kommer kunna roa mig de jag missar på gatufesten på yran istället.

De är bestämmt nu, packat och klart, vi ska till yran, jag, niklas, sandra, sarah och kanske anna-frida, så hoppas på att oskar vill följa med.. men de återstår och se. Skulle igentligen bo på hotell men de blir som i fjol året, att vi bor hemma oss pappas tjej med hennes 2 söner också.. Känner mig peppad som "fan".

Utöver allt annat så har massa tankar på vad man ska göra nu när man tagit studenten och allt. Har lust att plugga vidare men har varken lust eller ork till de just nu. så de får vänta..
Men innan ska söka in till högskolan om gör de, så blir de till att jobba. Just nu har bara 2 jobb men inge heltidsjobb och inget man kan överleva på , så kan inte direkt leta en lägenhet och flytta hemifrån..
Men har tankarna på att åka till norge och jobba där och dra in lite pengar och verkligen bara jobba, jobba och jobbba.
inget som har tänkt vidare på , utan de är bara en tanke som finns där.

men men nu ska inte plåga er mera, nu ska ta och åka..  tjingeliing..
Puss&Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0