8 dagar kvar

Idag så är de endast åtta dagar kvar tills studenten..

Idag så har bara leggat och solat och slappat, tänkte ta en sväng ner till stan och köpa lite skor, men då ringde
anna-frida och frågade om skulle med och sola, så då blev de att åka hem och mysa ute på gräsmattan, mysa och prata en massa innan peder kom förbi en sväng..
 Nu på kvälls sidan så har jag bara vart ute och tagit lång promenad , så ringde micke mitt under färden och frågade vad jag gjorde, så han kom och gjorde mig sällskap ett tag..
Verkligen skönt att ha någon att kunna prata med, och verkligen om allt. den människan har något speicellt som verkligen gör att jag kan prata med honom, vet inte hur du gör, men du får fram de som behöver få komma fram.
du dömer inte utan bara säger vad du sedan tycker, något som många andra inte gör..
hursom helst tack för de och för den trevliga promenaden..

Nu blir de mera sex and the city..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0