ännu en helg.

Veckan har bara försvunnit och jag vet inte riktigt vad jag har gjort hela veckan ..

Igår var de fredag och de blev jobb hela dagen lång , så vid 7 tiden kom stina och hämtade mig så vi brummade iväg till matfors hem till linnea där grillen och folket väntade. Blev att öppna ölen och njuta av maten efter en stund..
Blev sedan dra ut på åkern springa och leka lite, sedan blev de massa hoppande på studsmatta, som sedan blev en massa kubb spelande och bråkade med myggen.
vid runt 23 tiden så blev de skumpa och sedan fick vi någon idee om att vi skulle in på krogen,
så vi åkte in till stan dansade och träffade faktiskt en hel del människor som man kännde, blev sedan max mot slutet av kvällen och sedan tillbaxs till matfors igen.
stina och emeli gick och la sig ,, medans jag, calle , diana och linnea satt satt ute på balkongen drack den sista ölen och vårat "iste" med nå rom i .. Men vid närmare 5 tiden så började bli lite trött så gick upp och la mig ..
Klockan ringde vid kvart i 9, bara att kliva upp för skulle åka in till stan för att jobba..
Blev en lång dag.. men man lever ju bara en gång, eller hur ..

Senare ikväll ska ner till anna till dom andra tjejorna, vi ska ut och fira för att våran älsklings fis fanny har kommit in på högskolan,, tråkigt nog så kommer hon flytta från sundsvall... men de är inte långt i mellan oss så vi kommer nog att kunna ses och höras av ganska mycket.,.  Blir nog lungt, eftersom ska jobba imorrn, men man ska aldrig säga aldrig ..

Nu ska ta och ta mig en dusch och sedan sätta mig och börja locka håret, så blir klar någon gång..

Puss Puss påre.


Kommentarer
Postat av: stina

det var en helt galet rolig kväll i fredags ;) "HÖRNI! TITTA! JAG HAR BERTILS SKOR!!" Det är typ det jag kommer ihåg ;) haha!

2008-07-14 @ 23:19:27
URL: http://sstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0