woho

Pratade i telefon igår, då fick höra en ganska rolig grej,  ni som läser detta lär då inte tycka de är så roligt, men jag tyckte de i alla fall, men jag är ganaka lätt road av mig också, men men . såhära var de i alla fall.
Låg i sängen och pratade i telefon och han som jag snackade med jobbade, jobbar med nå jag vet inte riktigt vad, men igår så var han ute och åkte skylift och skulle köra in skylifte in i huset eller vad han skulle köra in de i, de hörs ganska väl när man åker sånt, så hörde man hur han sa bakom allt ljud " jag sitte fast"  och just när han sa de att han satt fast där i snön och skyliften inte ville åka framåt, så fick ett skrattanfall.  Okej nog om  de, var inte så roligt för er ,men för mig i allfa.

Igår kom oskar hem till mig, var ett tag sen sist, men kaske inte är så konstigt.
men de kändes jätte bra när han var hemma oss mig, vi hade en mysig kväll tillsammans med en massa mys och lite tv.
Klockan ringde vid kvart i morse, för oskar lånade min mobil eftersom han inte hade nå batteri på sin mupp mobil.
Så jag gick upp vid starx efter sex fikade i lugn & ro, packade sedan väskan och tog 7 bussen ner till stan för att sola & träna före skolan. Grymt skönt var de, inte så mycket folk och inte stress.

Väl på skolan så tittade jag, fanny & lina på oth säsong 5 som släpptes i USA igår, så blev att vi tittade på 2 avsnitt. De var underbart bra, blev helt kär i lillen, underbart söt.  Nu är de bara att vänta tills nästa vecka när nästa avsnitt släppt, en evig väntan till nästa onsdag, vill se NU NU NU!

Nu ska ta och snart bege mig hemåt och äta lite mat och sedan ta mig en promenad i detta mörker, de är bara på med mp3en och gå, kanske får låna med mig tanja så får lite sällskap.
Hur som helst så orka jag inte skriva nått mera så säger bara


tjiiingeliiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0