vill bara skrika!

Vad är de för jävla fel, blir så less.
varför varför varför varför varför varför?
har inte tid med detta, nu får de fan ta slut
5 gånger på lite mer än 2 timmar,
snälla sluta, jag orkar inte.
de bara bubbla och gör verkligen ont i magen,
helt yr i skallen, är trött men kan verkligen inte sova.
vill sova nu
snälla
gör så att de bara var över kvällen nu ,
förstör inte helgen.

stackare anna, du får då vara med om allt,
men nu håller du & lisa tummarna så vi slipper detta
så de blir vi tjejor som äger dansgolvet imorgon kväll/natt.
tack för ni finns i alla fall.

pss. fanny du var duktig ikväll, även om ni inte vann.
tycker om dig ändå snygging.
 & lisa , du var duktig du med.. :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tja Snygging! :)
Jag tycker synd om dig, och jag hoppas att du blir bra. Och btw så har jag ändrat mig, blir en nykter utgång. Bara en träningsmatch .. så vem behöver sömn? INTE JAG!! Så bli frisk förfan så vi kan festa, du vet hur länge jag väntat på denna kväll! (L)

2008-01-31 @ 23:45:22
URL: http://feni.blogg.se
Postat av: Anna E

Tur för dej bajskorv att du är frisk nu! Ikväll blire röj iaf ;) puss snygging (L)

2008-02-01 @ 17:13:04
URL: http://annaericson.blogg.se
Postat av: Viktoria

Älskling de är bara att spy på, man dör inte av att spy, de känns bara upperst konstigt :S.. har jag för mig! :O

2008-02-18 @ 15:40:20
URL: http://www.viktoriab.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0