torsdag

vaknade och var rätt förbannad, vart lite halv arg hela dagen. menmen.
kännde mig inte helt 100 så ringde och sjukanmälde mig, så åkte hem med 12 bussen.
 Hämtade sebbe på dagis vid ca 3 tiden, så var vi ute en stund och lekte lite.
Sedan var de in och laga lite mat, efter maten så drog jag & lars ut och körde, vart en lång tripp. Sedan vid åtta tiden så blev de träning, när jag parkerat bilen och skulle gå in så såg vi att övninskörningsskylten var borta,
tänkte inte så mycket mera på de, utan när vi sedan kom hem och hade parkerat, så låg skylten där på parkeringen typ, haha, vart en lång tripp utan någon skylt alls.
Kan tänka mig att vid en del tillfällen så har folk tänkt " vad fan har du ett körkort för" och dom tänkte nog en massa annat. Men förlåt alla, visste inte att skylten inte satt fast.
Men de gick ganska bra i alla fall tyckte jag, förutom en del dynghögar som inte vet vad visa respekt är.

"till er som har körkort där ute, sluta vara så irreterad om ni hamna bakom en övningskörnigsbil, ni har då själva vart i samma sits som oss, nybörjare, osäker, rädd och sitter lite halv svettig bakom ratten. Vi håller på att lära oss att köra, någon gång så måste vi komma ut till dom större vägarna för att kunna gå ett steg längre fram, men må då säga att de känns inte säkert när man sitter där och folk står en 2 cm från och hetsar med att gasa bakom en, inte konstigt att man får stress panik..  men för fan ta hänsyn och tänk på att du SJÄLV, som sitter där med körkortet i handen, har vart i samma SIST som många är nu... !

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sandra, jag saknade dig idag! :O
Här får du lite kärlek av mig: http://feni.blogg.se/1200002805_sen_kvll_med_luuk.html#comment (L)

2008-01-10 @ 23:36:38
URL: http://feni.blogg.se
Postat av: sandra

vad gullig du är fanny ;)

2008-01-10 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0