tisdag!

skulle ingentligen vara med älsklingen och mysa ikväll, men eftersom jag är ledig imorrn,
tänkte vara lite längre och greja på med lite skoarbeten och massa annat!
men de slutade med att jag åkte med ante upp till h-sand till micke och grabbarna grus.
vi har nyss kollat på någon film med en varsin öl i handen ..
Väl vidare så har vi kommit fram till att de är lite synd om ante som alltid får göra,men han klagar inte över de,
men vi tycker ändå synd om han.. vi ska väl snart bege oss till sundsvall igen för att festa vidare hemma oss ante som då ska få ta sin första öl..

måste då passa på att jag alltid bruka ta med mig kameran och fotografer på allt och allt, men idag GLÖMMDE jag , jag sandra persson kameran hemma, förlåt för de.
så imorrn kommer de bli storm eller nått ute.
men jag är ju ledig så jag ska nog hålla mig inne :P
men till er andra , se upp imorrn , stormen väntar .



Kommentarer
Postat av: Orre

Det var väldigt tomt utan dig hemma älskling :(

2008-01-23 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0