ni är underbara

de gör så ont i hela hjärtat, inte en dag kan de gå utan att de kommer fram i tankarna.
vet inte vad ska göra.
är de någon skillnad nu eller är de precis som förut,?
känns bara skit,
och en del vill man bara slå , kan bara säga
uscah uscha uscha uscha för dig , dig , dig och dig, men mest för DIG .
de är ändå DIG som ag är mest arg på, även om inte vill vara de.
men de sårar än idag, de kommer de alltid att göra .
dag för dag så kommer de finnas kvar där.
men de spelar ingen roll, de är inge allvaligt för en del.
bara gå vidare som om att  inget ha hänt,
 de är en dels motto ihär i livet.
men ska klara de ändå, skiter i dig och dig och dig..
de är mitt liv, ni ska inte få förstöra nått mera.
är less på att folk gör de.
så till en del av er som läser
SKIT PÅ DIG., DU VET ATT JAG INTE TYCKER OM DIG .


<3 jag har i alla fall världens bästa tjejor att umgås med,
som gör allt mycket lättare.
tack för att ni förstår och finns, om inte så fanns så vet inte vad..
tack mina älsklingsfisar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0