hemsk drömm, förlåt för delar med mig av den.

Har inte alls sovit så bra i natt, inte så bra som bruka även fast sov med oskar.
Har drömmt en massa konstiga drömmar hela natten, men minns bara en och de var från imorse, eller minns och minns , minns en del grejor från drömmen .  men de var ungefär såhära ..

De var ett dagis som låg nära vattnet och de var jätte fint och sådära inge fel så, på dagiset så jobbade de utländska killar ( turkar ) som dagisgubbar. Och var liksom inga misstänkar om de, så skulle jag hämta sebastian, för han gick på de dagiset. Skulle hämta han vid halv 2, men jag hade missat bussen och kom vid 2 till dagiset, och då fick jag inte hämta han. De var nått skummt med de dära, om man inte passade tiderna så skulle man inte få hämta sin son/bor mm heller, då skulle han få vara kvar på dagiset över kvällen / natten och vi skulle få hämta han tiden som var utsatt för dagen efter. men de vägrade jag, så jag gick in mot kvällssidan för att hämta sebastian. När kom in då den kvällen så hade halva turk släkten kommit på besök och dom hade värsta festen där typ. Så satt de en stor affisch uppe som de stod "offer" på, så var de som en lekhörna och där satt de några barn, de var barn som inte fick åka hem för att folk inte hade hållt tiderna. Då gick de fram en turk till "lekhörnan" tog upp ett barn som då vart sebastian, och alla drog ner byxorna, föräldrarna till barnen som kom för sent, fick vara kvar på dagiset och skulle bli våldtagna. Efter de när såg att alla drog ner sina byxor så sparng in i rummet skrek och sebastian sprang till mig, tog han i min famn och sedan tog med dom andra barnen ut. Gick in och sedan tog kort på alla där inne. Ringde polisen ,, sedan vaknade jag av att min mobil ringde vid halv 6 och jag var alldeles svettig och hade panik och visste inte riktgit vart jag var någonstan. de var riktigt otäckt.

Förlåt alla som läser detta inlägg, men de är bara en drömm men har tänkt på detta hela dan och var tvugen att få ut mig de..


för er alla som inte vet, sebastian är min bror ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0