helgen

Fredag

Vvanlig skoldag igentligen, men var lite less så stannade hemma , blev hemma fixa sig lite åka ner till anna och sonja i stan börja drick lite smått, så tog vi kvart i sju bussen från stan till bergsåker hem till simon där de resten av elgarbbana var. Blev en förfest med lite taskig musik men de blev allt bättre ju mer vi fått i oss :P de slutade med att samma låt spelades om och om igen.  Någon gång mot kvällen så tog vi bussen ner till stan, vi var dom ända på bussen , så när vi klev på så blev de allt liv i bussen och de stod sonja för ;)
väl Inne i stan så drog vi på liquid där de var helt dött, så vi gick vidare till primero där vi gick in sedan ut, så hamande vi på bk sedan, där vi blev kvar resten av kvällen. var lite dött när vi kom ditt , men senare blev de lite drag, men var en sjuk rolig kväll, många goda drinkar, bra sällskap.
Eller ja en grej var väl inte så nice, gick till baren för såg att simon och alla andra stod där, så stod personen som minst vill se av på denna planet, uscha uscha uscha verkligen för han. i alla fall så skulle jag beställa nått ( minns ej vad ) men på nått jävla vänster så står han och pussa på min kind och håller handen runt om mig, blev nykter på 1 sek, han vet att jag har pojkvän men han vet inte vilken, så i panik så säger jag till han att min pojkvän, brevid mig står simon som då blev pojkvänen min.. slutade med att han sa nått åt äcklet och att vi gick och satte oss vid bordet.. utöver de så var de en bra kävll. Fick åka med viktor hem TACK


Lördag

Vaknade upp 7 tiden av att sebbe stod och hoppade på min mage. Gick sedan upp vid strax efter 9. Mådde helt okej, var mer hungrig så hann väl inte känna av om mådde dåligt eller inte.. Mamma & lars hade köpt nå kina mat dagen innan med STARK sås, smakade lite av de lite senare när skulle titta en sväng på OC, men de var sjukt starkt och de känndes som att min hals brann, gick inte mer än 5 minuter än jag blev tvugen att springa till badrummet.  Efter de besöket så var dagen räddad, blev bara att sega hemma , senare mot kvällen så blev de en sväng till bergsåker kolla in dansen, var en hel del folk där, efter de hem byta och om sedan tog en tripp ner till stan tog några öl pratade lite med folket och sedan åkte hem,  




Söndag

Skulle igentligen på stan och köpa en pressent till lars, men jag & mamma tog en promenad till sidsjön där vi åkte pulka, vart en hel dag ute de var sjukt skönt .. senare på kvällen så kom oskar, blev massa kortspel och sedan massa mys.

Kommentarer
Postat av: stina

låter som en mysig och rolig helg ! :)

2008-01-14 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0