hej då på ett tag.

känns jobbigt att skriva om de, kommer bli så tomt du är ändå en av mina bästa killkompisar.
vi har haft  kontakten under dom hära året, även om vi inte har träffas så mycket,
men nu på slutet har de blivit en hel del.. 
Så ikväll berättade du att du fått jobba, blev jätte glad för din skull,  du avbröt mig och sa att de var din drömm som slagit in, jag förstod då var du menade, Att du fått jobbet utomlands. Din drömm som du haft i många år , nu äntligen flera år senare så har den slagit in. De är klart att du ska tacka ja och åka, inget att tveka om.
vet bara att jag kommer sakna dig oerhört mycket. Hoppas på att få vykort av dig varannan vecka i alla fall. 
Du sa de i alla fall öga mot öga och och vi fick ta ett "hej då " öga mot öga, de känns otroligt bra, så inte fick säga hej då för ett bra tag framöver via en telefon. 
Vill bara säga att jag är otroligt glad för din skull och att jag kommer sakna dig jätte mycket.

LYCKA TILL... kommer tänka på dig och hålla tummarna


image227

Kommentarer
Postat av: sandra

du är saknad ...

2008-01-16 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0