tar igen.

De var några dagar sen skrev nu , men man kan ju inte ha tid med allt eller .. men men

I fredags så blev de årets första grillning hemma oss pappa , ´senare mot kvällen blev de bio och se jumper men efer bion så var kvällen som bäst, jag & oskar gick på liquid och jag drack två underbart goda öl. Sen blev de bara att åka hem och ta de lungt innan de blev sovtime.

Lördagen åkte hem ganska tidigt medans oskar drog och tränade, senare vid 2 tiden begav vi oss till timrå för att kolla på när timrå spelade, efter de blev att middag hemma oss oskars pappa, riktigt god lördas mat fick vi, var jätte gott, Sen så blev de åka hem till mig, se på film och bara ta de lungt.

Söndagen så blev de lungt och bara träning , sedan hem till oskar och minns inte alls vad vi gjorde mer än att vi tog de väldigt lungt . Blev iaf en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Men älskling, du har ju gjort nåt mer också ;) FÖRSÖKT få tag i mig, med andra ord - RINGT SOM EN TOK !

2008-02-26 @ 19:02:19
URL: http://www.viktoriab.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0