lördag fullt ös. !

Blev lite barcardi hemma oss niklas igår, innan de blev av att dra ner på stan.
väl nere på stan var de ganska dött., men blev lite gratis öl på liquid så vi blev kvar där ett tag,  efter de vidare
mot irisch där träffade micke och äcklet.. ( uscha )
men niklas hade inge pengar så blev inge vrål denna kväll.¨
så tänkte ta kvart över ett bussen hem , men medan vi väntade på bussen så drog vi på kebeb city käkade lite .
mumms med sallad och vitlöksås ..
När väl satt på bussen så ringde ante mig, frågade vad jag gjorde.
var fest hemma oss honom, så hoppade av bussen på oskarsgatan..
var en liten bit att gå så ante kom och hämta mig på cykeln :P haha
var lite halt så har då aldrig vart med om någon vingligare åktur, men vi överlevde och kom fram till slut.
väl hemma oss ante var de massa trevligt folk.
hade sjukt roligt där i alla fall,  bättre än nere på krogen..
men nästa helg ,, då tar vi igen de vi "missade" igår, , kommer nog vara lite mer folk ute då :)

Kommentarer
Postat av: emma johanna

låter som att du hade en bra kväll :)

2008-02-17 @ 14:14:53
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se
Postat av: emma johanna

haha. blev du bjuden eller vare gratis ? :D

2008-02-17 @ 16:12:25
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se
Postat av: mattias

haha låter som en vild kväll.. min va bättre för jag är fortfarande bakis! :p

2008-02-17 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0