livet är en fest!

Denna helg har då verkligen varit en fest ..

Fredagen började med att jag försökte sova ut,  men de gick inte så bra.
Blev så att jag tog tio över 12 bussen ner till stan för att träffa anna, lisa, fanny & lisa för att ta en fredas fika.
Lite senare blev de att shoppa lite för kvällen, när väl kom hem så blev de att göra sig i ordning och fixa och dona.
Blev att åka ner till stan tjugo i sex bussen för att åka hem till anna och förfesta.
Ditt sonja, fanny , lisa & micka skulle vara med..
Väl vid 22 så gick vi ner på stan för att kunna ta oss en stämpel och sedan dra vidare och förfesta,
men vi fick inte någon stämpel förns halv 11, men v väntade till de., tog stämpen och drog sendan till OK där våran taxi stod och väntade på oss.
VI åkte upp till pontus som bor i skönsmon.
där var de väl inte så mycket till drag, men när vi kom då blev de ett jävla drag ;)
väl så var vi där och senare på kvällen så kom oskar, och han körde ner några av oss och resten fick ta en taxin.
När vi kom ner till stan så var de väldigt mycket folk där , men vi hade ju stämpel så vi kunne bara gå förbi allihopa , de var lite roligt. Väl därinne så var de mycket folk vid den tiden, eller ja klockan var väl i alla fall efter 12 :P

Två backar läsk spelade under kvällen och dom kvar sjukt bra, de tror jag alla som var där inne tyckte med ,  klockan kvart i 3 så slutade dom spela och då blev de hemgång, då stod oskar ute och väntade på mig.,

På Lördagen så vakande jag ganska tidigt, så gick upp och duschade och gjorde mig i ordning, så vid vid efter 12 tiden så vakande oskar, men han hann inte mer än äta så skulle han iväg., hmm..
men då hade jag hela dagen på mig att pyssla på i lugn och ro, blev en promenad runt sidsjön och sedan hem och göra lite mat åt mamma & lars,
vid 6 tiden så hämtade johan, göta, lena & oskar mig, vi hade blivit bjuden på middag den kvällen.
Vi fick ett jätte god middag med en massa mys.
skulle igentligen gå ut den kvällen med anna, micka, fanny & lisa, men på nått vänster så blev jag kvar hela kvällen, men de var mys de med, Vi spelade nått spel som de vart krig mellan alla ungefär. så när vi äntligen hade spelat klart så var klockan efter 3, så vi ringde niklas, som kom var snäll och kom och hämtade oss ,
Somnade väl strax efter halv 6 någon gång. 

Vaknade vid 9 halv 10 på söndag morgon och var hur pigg som helst, så låg och kollade på tv i sängen, ett tag senare så fick oskar en idee om att han skulle flytta soffan på sitt rum och ta ner den andra, så vi gick hem till hans pappa, jag satte mig vid datorn och kollade på när oskar och hans pappa kämpade :P var gaska roligt att kika på.
När de väl var klart så åkte vi till BB köpte med oss mat och åkte hem till mig och käkade till sällskpasresan.
Mot kvälls sidan så var vi ute med sebbe och lekte av oss lite, sen blev de in & duscha åka på affärn köpa lite gott i gott gott och hem och slå på en film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0