jasssåååå

Vet inte alls vad de är för fel är ständigt trött och inge ork över huvud taget, så vet inte alls hur jag orkar med alla 1000 grejor som görs varje dag, men men..

De är då snart sov dags och även denna kväll så ligger i sängen och tänker på veckan som kommer, dsa e pirrar verkligen i magen och inte på grud av något bra, eller klart de är ju bra, men hatar stället/stället över allt annat,
inge mer bättre för en person kommenterar " kan du passa på att undersöka dig och din ... "   ,
ryssningar på hela kroppen om bara tänker på de, huga huga,,


Dagen har inte bestått av så mycket mer än en promenad runt sidsjön, mot kävlls sidan åkte ner och tränade en stund innan de blev en bio stund..
haha måste även berätta att när är på väg ner till stan så ringer mobilen , står 033 som riktnummer, känner inte igen så måste ju svara av nyfikenhet, då var de en kille som heter kristoffer som ringde från ett företag ( minns inte vad de hete ) från götebrog och sa att han såg att jag har registrerat mig på deras hemsida tydligen, blev helt nollställd, tänkte har jag gjort de, men så kom på att gjorde de för att få poäng till gratisbio,,
när jag sa de till han i telefonen så skrek han verkligen JAAAASSSSSSSSSSSSÅÅÅÅ, sen sa de klick ..
vart ganska full i skratt av de .. kvällen rolighet ..

Om drygt 30 minuter så är de alla hjärtans dag,  just nu har inte stora planer för dagen,
känner mer för att sova bort dagen, ( sorry oskar ) men så känns de..
men vi får se vad som händer,  vem vet du kanske ha några planer som du hållt i hemlighet.. men men


image250


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0