helgens fest!

I fredas var de för fest på riddargatan, lite pinsamt när vi kom men de gick snabbt över..
blev kvar där tills klockan 12 drygt tror jag, blev åka bil ner till stan,
där svenssons väntade, sedan blev de olerys till bk till olerys igen, där vi blev kvar tills stägning.
efter de blev de att dra till turk city för att käka, sedan väntade erik på mig vid fisketorget..

Igår satt hemma kollade på melodifestivalen med mamma, som sedan slutade med att drog ner till stan satte mig i antes lägenhet med massa trevlig folk och drack lite öl och myste.

idag har stor städat hemma och rensat en massa så nu vet inte hur mycket skit jag har kastat,
samt hunit med att träna , så nu ska snart bädda sängen och sedan ta en dusch och sedan av sluta kvällen med att plugga lite ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0