fullpackad måndag!

Har inte inte direkt nått vidare liv nu, men de blir snart bättre.
idag har vart hemma och suttit och pluggat nästan hela dagen lång, ändå inte klar på långa vägar känns de som.
Efter middagen tog mamma & jag en promenad runt sidsjön, gick inte så bra, var så halt men vi överlevde iaf.
blev sedan hem och slå på så som i himmlen, som ska skriva nått till sedan.
men vart lite less så drog ner och tränade ett kvälls pass och sprang lite på rullbandet,
när väl var klar så var ante snäll och hämtade mig, hade ändå tänkt att svänga förbi honom och hämta lite skivor, så nu slapp en grej mindre att göra,
väl hemma oss ante så fick skivorna så blev de en kopp te samtidigt som vi kollade på two and a half men,
älskar den serien , så sjukt himmla rolig..
men men nog om allt, nu ska sätta mig och kolla klart på filmen.
så hoppas att ni andra få en roligar kväll om ni inte redan sover dvs.




Kommentarer
Postat av: svenskk

SVAR: Haha, jo precis. Fyfan så avis jag är på dig. Kom ihåg, ta vara på tiden!

2008-02-19 @ 14:05:12
URL: http://sannasvenskk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0