ett skratt för kvällen.!

Denna dag måste vara den värsta på länge i alla fall,
vet inte alls när senast var såhära nere,
de går så ont att de inte går att förklara
vill bara skrika
är så arg, men vet inte vad jag ska göra av all ilska.
hjälp mig ?  nej tack, jag klarar mig..

Lite tidigare kväll så ringde i alla fall micke, och frågade vad som hände ikväll,
så när man säger "jag vet inte" till honom, 
då har man en kväll bestämmt :P 
så de slutade med att micke, anton och muggen, ( vet inte vad han heter ) hämtade mig, 
och blev de "good luck chuck" för kvällen. 
Fick mig ett gott skratt så kommer kunna somna glad nu.. 
tack ikväll killar, tur jag ha er.. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur du har =)

2008-02-07 @ 12:09:44
Postat av: sandra

ibland måste man ju ha de i alla fall.!

2008-02-07 @ 12:17:52
URL: http://saandrapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0