duschgreme

Var in på emmas blogg och kunnde inte låta bli att kika in på eleven..
klickade mig genast fram till lduschgremena.
Hittade en massa jag ville ha, inte så farligt dyra heller. 
Så skulle kolla på summan av allt, låg på över 1000 kr,
så blev till att ta bort lite, med tanke på att jag inte fått lön eller nått alls än denna månad.
men kunnde inte hålla mig,så jag beställde iaf 2 st nya duschgremer..
Så om några dagar kommer bo mer i duschen än vad jag redan gör ;)

image263
Pure Body Wash, Dark Chocolate Mocha

Härligt och rikt löddrande Chocolate Mocha duschgel är framtagen med antioxidanten mörk Belgisk choklad och organiskt kaffe från Hawaiianska Kona som piggar upp. Detta dekadenta, söta löddrande elixir innehåller också lavendel honung, kukui nöt-olja, vitaminer och antioxidanter för att återfukta, ge näring och göra din hud mjuk.

image264

Bubble Shack Body Wash, Guava Banana + Kiwi



Tropisk och underbart uppfriskande, denna fruktiga blandning doftar som att den skulle kunnat växt på ett trä i mitten av regnskogen i Hawaii. Så låt din kropp omslutas i en härlig arom av bana, guava, kiwi och mango.


Detta är bara början, väntar bara tills lönen kommer, då kommer duschen bli fylld med nya duschgremer


Kommentarer
Postat av: emma johanna

Svar: Haha jaa gratis är gott! :) jasså du har också handlöat på eleven. Visst har dom mysiga grejjer ? jag vill ha allt !

2008-02-17 @ 17:58:10
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se
Postat av: mattias

jag kommenterar!!! :p

2008-02-17 @ 18:03:16
Postat av: Lisa-Lynn

den med choklad såg spännande ut ;)

2008-02-17 @ 18:08:16
URL: http://LisaLynn.blogg.se
Postat av: emma johanna

haha. jag är helt shoppinggalen :P kommer nya paket varje vecka. haha

2008-02-17 @ 18:36:11
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0