utmaning

Har blivit utmanad av Emilia, så här kommer mina svar på frågorna:

Tre saker jag inte kan vara utan: vänner, musik, dans
Tre saker jag ångrar: de ska vi inte gå in på.
Tre saker som gör mig glad: sex, musik, dans
Tre saker som gör mig arg: otrohet, falskhet, orättvisa
Tre människor jag beundrar: oskar, stina, sofie
Tre saker jag skulle vilja göra: resa jorden runt, pierca bröstvårtan, kolla på späckhuggare
Tra maträtter eller ingridienser jag gillar i köket: mango, te , mandariner
Tre Tv program jag ser: gossipgirl, one tree hill
Tre saker jag har med mig i livet: styrka , folk som tycker om mig för den jag är, ärlighet
Tre saker på önskelistan: jobb, lägenhet , fin soffa?
Tre bloggar jag utmanar: dom som känner sig villiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0