söndags film

Innan åkte iväg igår så laddade jag ner några filmer så skulle ha något att kolla på när jag kom hem på kvällen,
men när väl kom hem så såg jag att de var Pretty Women på tven, så kunnde inte hålla mig utan låg och på den,
men blev senare att jag la mig i sängen och somnade in till The Bank Job. .

                 image320image321


Nu till veckan så blir de nog inte att kolla på så mycket film. utan blir mera att plugga


1. relions uppgiften , snart klar

2. Estet projektet

3. Film analys

4. Novell

5. Filmhistorisk uppgift 3

6. Finns nog mera men ska inte tråka er :P

Haha, Stina skickade precis en youtube video på "Inga from Sweden till mig, haha så sjukt ful men rolig endå..

Men nog om söndag, för nu är de måndag, en ny vecka med nya tag, som att plugga gärnet, kommer nog inte bli så mycket annat än att plugga eftersom jag åker till åre på torsdag med oskar, hans bror och hans tjej, kommer bli jätte mys, så hopps på bra väder.. har inte direkt någon lust att ta med bäcker och plugga däruppe så kommer bli en plugg och lärorik vecka detta.. Så önska mig lycka till.

Nu ska ta och sluta att lägga upp mera inläggför idag, för stina sitter fortfarade här brevid mig och klagar på att jag lägger upp för många inlägg på en dag. Säger bara "stina, har inte skrivit på många dagar så tar igen de jag missat att skriva, så nu kan du inte klara på att jag inte har skrivit.

Nu ska ta och fortsätta med att skriva på min uppsats till historian och göra lite nytta.
ha en bra dag .. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0