minneskort

Som dom flesta vet så tappade jag min mobil i vattnet i sommras, så går runt med en tegelsten, när de ringer så låter de som mormors signal, lider mer som får lyssna på de när ni är i min närhet.. men men.
Mammas sambo tog iaf hand om min mobil efter de och försökte få igång den,
men den var verkligen sten dött och är de än idag,
men han tog han om mitt minneskort som han gav mig idag,
stoppade in de idatorn och nu får jag inte ut de, utan de sitter kvar där.
på minneskortet var de en massa roliga, mysiga sommriga bilder och massa bra musik.
Var verkligen jätte roligt att se alla bilderna som fanns, fick mig bara att vilja ha sommar ännu mera.

Har suttit och pluggat i stort sätt hela dagen,  nu blir de att göra de sista på historian sedan är klar för denna kväll, känns verkligen som att jag har fyrkantiga ögon, så är fingrana lite öma efter allt skrivande.
+ att jag är väldigt less på allt som har med skolan att göra, 
men de är snart över.

Nu blir de en kopp te och göra klart resten av historian ,
så kan ta mig en dusch sedan med gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0