Ljusparty

Igår kväll blev de att åka ut till juniskär och åka på ljusparty, som alla vet så älskar jag ljus stora,små, runda, fyrkantiga i nästan alls sorter. När åkte hemifrån så bestämmde jag verkligen för att inte beställa något, eftersom ska åka till åre på torsdag så behöver alla pengar jag har tills då.
Men så lättlurad som jag är så kunnde jag inte låta bli sommarens nyheter, 
smultronland, sommarens nya doft som kommer finnas i dom flesta hem kanske, om inte så kommer de finnas i mitt hem, Beställde 12 st te ljus,  så ska beställa doftstrån som ska ha i badrummet tillsammans med mitt havsbris ljus. Kommer luktar super gott. De bästa är är doftståna bara står där, samtidigt som de är en snygg flaska som skimrar i 3 olika färger, så om är borta i 2 veckor så kommer att komma hem till ett doftande badrum..
Super bra..  

image319
pss. De är rea på doftstråna..

Så de blev en bra kväll, nu är de bara att vänta tills ljusena kommer..

p.s ska även ha ljusparty hemma oss mig om ett tag, så om någon är sugen på att komma bara att höra av sig

Gå in och kolla in restan av deras sortiment. - http://www.partylite.se

Kommentarer
Postat av: stina

åh jag vill också ha ljus :) jag kommer lätt på ditt ljusparty ;)

2008-04-21 @ 13:42:19
Postat av: sandra

STINA: Du är så välkommen så.. Kommer inbjudan senare ..

2008-04-21 @ 14:00:10
URL: http://saandrapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0