dildo party

Imorse när klev upp kännde mig jätte pigg, men han inte mer än sätta mig på bussen och surra med linnea så blev som en liten drog, ville bara hem till sängen igen.. Men de kunnde mats ändra på, för han visade tidningen som sofia satt ihop åt oss nu, den var verkligen hur snygg som helst, sofia ska ha en massa beröm och ett stort MVG gånger 1000 miljoner gånger.
Efter skolan så blev de att åka upp till anneli, som bjöd på lunch. Blev även prat om något mera ljus party framöver, när skolan är över ska även jag ta och bli värdinna över ett ljus party så kan få ett ljus som jag är grymt sugen på, som kostar 400 kr, och som man måste vara värdinna på ett ljusparty för, + att man måsye sälja för 2000 kr och att 3 st av alla som är och kikar vill vara värdinna hemma oss säg. Men de är lätt fixat..
Sedan började anneli prata om att en kompis till henne var sugen på ett dildo party, och frågade om jag / mamma var sugen på att följa med på de, självklart så nappade jag på en gång. Vill du följa med, bara att höra av dig.
Åkte sedan ner på stan en sväng, köpte en ny ögonskugga inför helgen, en till sport bh, så slog mamma på stort med att köpa en ny lampa.


image305


Kommentarer
Postat av: emma johanna

jag vill följa med på dildo party :D

2008-04-17 @ 20:47:19
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0