blogg världen

Då var man här igen då, v
ar ett par dagar sendan man skrev nu, under dom hära dagarna har de hänt en hel del,
massa bra och en del dåliga saker.

I helgen som var så blev de hockey på BK, sedan en sväng till olerys, sen möte vi upp grabbarna på hotellet knaust, så vid 1 tiden blev vi sittandes på primero, men innan kvällen var slut så drog jag och sophia till olerys där vi började kvällen.. Mot stängnings tid så blev de att vi gick till max ditt viktor kom, som var så snäll och tog i mot våra små pengar och gav mig och oskar lift hem.
Lördagen var de bara att ta de lungt under dagen, sedan mot kvällen åkte vi hem till anders som fyllde år, vi mummsade i oss tacos och marängswich.. Blev lite drygt men vi kom hem vid strax efter ett tiden.
Söndagen blev bara en lugn dag men en promenad ..

Hänt en hel del här hemma också, gammla matbordet i köket, samt soffan och alla hemska 2 stolar är nu borta, nu står de ett helt nytt bord med 6 nya stolar, vart verkligen jätte fint och helt annolunda, så går möblerna in lite med vardasrummet, så nu är de en bra början på allt som borde ha fixas här hemma för längesedan. Nu fattas platt tven så är jag nöjd ;) .. Nog om vardasrummet,

Har även stora planer för mitt rum, dom få månader som kommer bo kvar hemma dvs,  har hittat en snygg fond vägg, samt en snygg tapet som matchar till fond väggen, så de kommer bli jätte snyggt när de är upp, tar ett tag till men när de händer kommer jag jubla.
Har även en bäddsoffa i rummet, som bara står där , eller som är som en liten garderob samt där alla böcker och datorn ligger.. Men igår så var de en tjej som var och kikade på soffan som var lite sugen på den, idag ringde hon igen, hon ville ha den, så på en dag SÅLD,  en bra början efersom pengarna för soffan ska jag betala tapeterna och fond väggen med..

Ska ta en bild hur rummet ser ut nu , så ska visa hur de ser ut när de är klart,  kommer nog bli en stor skillnad..


Idag är även ledig, ganska skönt. Så hela dagen har mest leggat i sängen och pluggar,

de jobbiga är att jag verkligen pluggar, pluggar och pluggar men har endå lika mycket att göra.

Blir att plugga gärnet denna vecka, roa sig lite i helgen och sedan bli de till att roa sig hela veckan lång, eftersom jag åker till åre på söndag.. Fyra härliga dagar med förhoppningsvis massa sol, så man kan komma hem och vara lite brunare än vad man var när man åkte hemifrån. Sedan är de helg igen då lär de nog ska vara fest igen, som viss person säger nu är de fest.

Nu blir de till att plugga vidare, så ha en bra dag .. på återsende ..  


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaa ;)

2008-04-02 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0