sten

var ett tag sen jag skrev nått nu , har inte haft ork eller vilja att lägga ner tid .. all energi har gått på något helt annat .

kan ju börja med att säga .. Grattis Anna som har blivit sambo med sin älskade daniel :D

men man kan säga att det är som att prata med en sten .. den kanske lyssnar om man har tur, den svarar inte utan bara står där och gör ingenting ,  precis så är de när man pratar med en del människor .. typ som att de åker in genom örat men åker ut genom nästa . vill bara säga HALLÅ .. fel att bara lyssna ?


Kommit hem från jobbet nu , är så pigg så pigg kan verkligen inte sova .
blivit erbjuden att följa med 5 personen hem inatt och fått ca 48 kr i dricks , inte så illa ;P
När jag slutade och var på väg hem så kom gurra och hämtade mig och liftade mig hem, väldigt snällt av honom de tackar jag för , vi hade en lång pratstund och han har fått mig att verkligen tänka .. 
 
hur känner jag ?
vad vill jag ?
vill jag fortsätta ?
är jag värd detta?

några riktiga tankeställare ..     just nu vet jag inte vad jag vill . allt är bara så förfvirrande
allt låter som att det är så bra , men det är inte de , de är bara skit . alllting ...
vet inte vad jag riktigt ska göra .. mår inte bra, men du förstår inte de.. 


        
image162

Kommentarer
Postat av: sophia

hur är det fatt med dej egentligen sandra?

2007-09-23 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0