turk nisse

bara för att man är chef får man inte behandla sin personal hur som helst.
under dom senaste veckorna har jag aldrig bråkat så mycket med någon under 18 år som har gjort med min "chef", det är helt sjukt,  okej en chef är ju en chef , men denna ( ursäkta uttryket) turk nisses vet inte någonting om att vara chef .  vart en jobbig natt,  tänkte den kan väl inte inte bli värre, men SJÄLVKLART,
turk nissen ska börja klaga och ställa mig mot vägen . säger till mig att jag gör en massa fel , fast jag har gjrort samma grej i åtta månder, så var de fel ikväll..  och massa bla bla bla
de äna sluta med det andra , vart en ganska lång och bråkig pratst stund, det slutade med att jag gick och räknade ihop mina timmar och sedan gick jag, så sundsvall inge mera sälja kebeb för min del..

Var ganska varmt ute så funderade på att cykla hem , men cykla i jeans i halv uppförsbackar inte någon höjdade , skulle gå fortare att gå då.  så cyken får vänta tills imorrn . gick till torget och stötte på några kompisar som var på väg vandrande hemåt . synd att ingen bor åt mitt hål då ;Å
begav mig till en taxi bil och daniel som körde är nog sundsvalls andra coolaste taxisnubbe. :D
fick åka hem för 30 kr och fick prata ur mig med han . och han led med mig, när berättade allt .
går inte att berätta hela rövarhistoren här på bloggen , skulle få sitta tills nästa månad om inte längre.
men men daniel sa iaf en massa roligare grejor och han hade rätt om de mesta, han fick mig iaf på lite bättre humör , men är änndå förbannad,
hade ändå tänkt att sluta , men hade planerat att skaffa mig ett till jobb innan , så har 2 jobb + skolan.
men men , så de kan gå . får överleva eller leta vidare. jag kommer nog överleva .

så ni som vet av ett jobb , hör av er .. :D

Missade timrå matchen idag tråkigt nog så ska istället
senare idag kolla på giffarnas hemmamatch sedan samt och kolla på hockey, nog för det är sundsvalls hockey som spelar , men vad fan .ska ju dricka lite öl medans . sånt är aldrig fel på en söndag heller .:P hehe

ska ta och sova nu , känns som har skrivit en uppsats , eller för mina ögon börja somna till kanske :P haha
god natt iaf ..


Kommentarer
Postat av: sophia

bara att skita i gubben. du är mkt bättre än vad han någonsin kommer bli!!

2007-10-21 @ 15:49:03
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0