västerås

hej då västerås - hej sundsvall :(  

då sitter man här hemma nu igen då . skulle gärna vilja vart borta 3 veckor till . men men man kan inte alltid få som man vill.. 
Helgen har varit väldigt seg och otroligt mysigt underbar. 
Under dom har 2 dagarna som vart i västerås har hunnit göra så mycket grejor, mer än vad man gör på en vecka här hemma . 

igår var iaf och kolla på suss konfimation, sedan blev de mat + fika . var smarrigt ,  =) 
fick träffa en del av släkten som har där nere och jag & sofie kom fram till att jag har en otroligt snygg kusin! 
senare mot kvällen så drog jag och sofie ut och gick lite och pratade en massa .  så mitt på vägen så kommer de ett gäng killar och i mitten av gänget så kommer david fram, vart verkligen chockad och glad över att se honom, vad endå över ett år sen man träffa honom. De var otroligt roligt, var ödet! 
Sen efter ett tag när vi vart ute och kollat på allt folk så drog vi hem och bytta om, så drog vi ut igen.  vi vart inbjuda på en fest hos någon som inte alls vet vem det var , och festen sög verkligen. så vi drog vidare , träffade en massa annat roligt folk. klockan gick väldigt fort och jag vet inte alls vad klockan var när vi kom hem , men vart iaf en toppen kväll =) tack för den sofie.

 
                                                    


idag så har vi vart på  *farfars grav , var otroligt fint , sen vart de en shoppingtur i silwer staden =) 
sen hem gång . så nu sitter man hemma igen och längtar bort. 

      

fundera starkt på att ta en sista minuten resa och resa bort ett långt långt långt tag.. ! 
 

Kommentarer
Postat av: honk

de va fina blommor

2007-05-07 @ 20:45:24
Postat av: honk

coolt linne

2007-05-07 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0