meningslöst

det känns helt meningslöst, vad man än säger eller gör så får man bara tio gånger värre tillbaks och ingenting duger. 
är så sjukt besiviken på dig. trodde inte detta om dig. nog för att du kan vara elak, men jag orka inte med att höra allt ,
 tror du verkligen att jag vill höra allt du säger, som att allt de du gör är så perfekt,
du sårar mer och mer för varje dag och jag glider längre och längre bort från dig.  snart kommer jag inte orka med detta längre och då kommer jag försvinna långt bort ifrån dig . så långt bort som möjligt för att höra dina sårande ord..
mitt hjärta klarar inte av detta längre.
trodde att jag var stark, men tack vara dig har jag förstått att jag inte är så stark som jag trodde. 
tänker inte bli knäckt av dig , därför går jag snart min väg . och vänder mig inte om  ..
den vägen , mitt nya liv .

sova hos älsklingen i natt, komma bort dig oskar gör allt 100 gånger bättre.  tur jag har dig . du förstår nästan allt . tack för de . och för att du står ut med mig . du som ger liv i dagarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0